Sunday 13 May 2012

what was happen yesterday n today!


Assalamualaikum…

Good evening u alls… ok as my title… what was happened yesterday n today….
Start from yesterday…. My lil sister n me when to town… find something then stop @ secret recipe…. Makan2… nak tengok… pict? ;)
my bizz partner a.k.a my lil sista... sweet!

saya nak makan... tapi saya sayang~~

latte!
tea in pot! (dah lupe ape namenye huhu )


ok.. her b'fast!



Then siap-siap going to o-group di Marche, The Curve.

posing dulu b4 o-group


paris?! hehehe.... 

mummy Ain sedang tekun memberi semangat pada kami! love u la mummy..
my bizz partner farah n kak erda tekun....mendengarnye( saye pun!)



air kedondong & strawberry yogout! sedap~~


ok, saya bukan penggemar spegati. tapi saya boleh habiskannye! fewww~~




Kemudian kami semua bergerak ke kelas kami… di B32(batu caves)! Fuh… memang ramai giler orang yang attend kelas! Sampai kami yang terlewat datang ni, terpaksa bersila di lantai! Kelas penuh!!!!




Ha…. Dah habis untuk hari sabtu!
Continue dengan hari ahad… after kami check-out dari hotel yang kami menginap…
Kami mulakan misi dengan mengisi perut kami yang lapar.(opss xder pict!)
Then kami teruskan ke rumah our lovely mummy… Ain Ismail…

Then ke damansara.. then terus ke Shah Alam…
Hari saya diteruskan dengan appoiment  yag dah di setkan! Wow…. I love my day…

Mummy  Ain sanggup turun Shah Alam untuk bantu saya present plan marketing… n client kami, sangat teruja! Dan saya turut teruja! Wow….
After finish bizz appoiment… pulang ke rumah n isi perut wth nasi goreng…
^_^ I JUST LOVE MY DAY N MY BIZZ…..

PADA SESIAPA YANG MAHU MEMILIKI PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, N $$$ BLINK2! BOLEH CONTACT SAYA….

014-818 9205
nana_asumi87@yahoo.com

aina hamdan
















No comments:

Post a Comment