Saturday 5 May 2012

reward untuk diri sendiri ( bulan ini)

assalam...
morning alls... ^_^ 

jap lagi nak jadi cheff lagi ni.... menu ikan kerisi , tapi masak biasa je kot....

pagi ni nak cerita pasal semalam. 

semalam saye jalan2 seorang diri ( coz semua housemate busy). went to sec.18 shah alam..... 

tempat mula2 saya tuju... ialah ole2... n kedai kasut BATA. kenapa?

sebab saya mencari kasut yang saya nak... sangat. 

yes!!! reward untuk diri sendiri for this month


lepas tu saya terus mencari barang2 keperluan , then dah siap membeli di Giant.... saya kembali semula ke ole2 n bersantai sekejap di Secret Resepi....

TEA TIME @ SECRET RECIPE...



so yummy~ 

sambil2 makan, update fb.... then bila perut dah kenyang.... saya pun buat pembayaran, n balik~~~

even seorang2 pun boleh bersantai.... 


nak kurus, tapi suka makan?
dapatkan PB anda sekarang... 

nana_asumi87@yahoo.com
014-818 9205




Aina Hamdan






No comments:

Post a Comment