Tuesday 8 May 2012

p.e.a.c.e. a.n.d. q.u.i.e.t




Peace n quiet…


Assalam… hai semua…. 10.08pm saya terfikir untuk update blog saya…
Macam tajuk kat atas tu…. Peace n quiet…. Saya suke suasana tu,  tenang… aman… damai… elok sangat la untuk relexkan kepala kita yang stress kerja @ study….


Saya kalau on9… suka dengar lagu… xkisah la lagu ape pun, cnth : neyo- one in the million…( mood sedang berangan) @ ada macam nak sedih2  “missing”
by amy lee.. @ nak seronok2.. lagu yang fun~~~~

Sometimes, saya lebih suka on9 w/0 music. Y? coz I want feel the peace n quiet…


pemandangan...(nak g sini, boleh?)

cantikkan?



orang cakap....kadang2 diam lebih baik... kan? hehe... 
just enjoy ur day... good nite all...^_^

this is quote for tonite... 


SMILE

AINA HAMDAN



No comments:

Post a Comment