Saturday 26 May 2012

dinner with my family~ i ♥ it!

assalam... 
good day... eh dah malam.. hehe... 
dah lama x update blog... 
bukan ape , busy sikit dengan kerja. walaupun FB saya
  http://www.facebook.com/hikari.aina selalu on9!


ok lah... malam ni macam nak bercerita sikit.
minggu ni saya berada dikampung.... sabtu n ahad (walaupun hanya 2 hari... itu dah memadai untuk melepaskan rindu kt family termasuklah kucing2 saya....

semalam (jumaat 25hb may 2012) sampai di Temerloh, family jemput saya...n kami terus mencari tempat untuk dinner bersama (jarang sangat dapat dinner luar) heheh... moment yang sangat saya suka! 
cari punya cari.... kami pun pilih lah 1 restoran yang ada menyediakan ikan siakap 3 rasa... wow! 

then kami order la... SIAKAP 2 RASA... PUYUH GORENG, KAILAN, DAN TOMYAM SEAFOOD. + nasi kosong! yumyum.... sementara tunggu order.. saye sempat snap bebrapa pict yang saya like! 
nak tengok? ok2 jap ye~~~
 .
.
.
.
.
.

my lovely daddy... en.hamdan... ^_^


my mom n lil bro! 

n now is my lil sista , a.k.a bizz partner... http://mirahamdan.blogspot.com/

pict saye? hehe...saye juruphoto...xperlu la kot ambik gambar...


.
.
.
.
sekarang nak tunjuk  menu kami! yumyum...



tada~~~ tom yam sea food! ( saya ni kena pantang seafood. tapi makan jugak!hehehe .degil kan...)


kailan! pahit.. tapi sedap... 


n menu utama~~~ SIAKAP 3 RASA!


ohhh saye x snap pict burung puyuh! -.-' sebab sampai lambat sangat... 

ok ni jus epal yang sangat sedap~~



yumyum.. sedapkan? 

bile perut kami dah penuh... bayar bil... kami pun pualng ke rumah! wew... dinner yang sangat bermakna! 
yelah kan... bukan selalu dapat dinner macam ni.. sebab saya duduk jauh dari family... ^_^

u all pasti ade cerita menarik.. n moment yang korang xkan lupe kan.. kan? 
so, simpan lah kenangan itu. sebagai kenangan yang terindah. setiap kenangan itu..sangat indah... 


ops.. dah 10.15pm!. n saya still depan lappy + tv... n still pakai PB! wew... sayang pulak nak tanggal..sebab PB ni sangat selesa... my mom pun suka pakai PB!.
so sekarang 3 women dalam family kami dah pakai PB!
so nice~~~


u all nak dapatkan PB? 
boleh contact saya.... di talian

014-818 9205
nana_asumi87@yahoo.com








Aina Hamdan




No comments:

Post a Comment