Sunday 11 March 2012

detik berharga bersama Hanis Haizi @ WIM

Assalam~~~
Hai u all…. Kat sini saya nak kongsikan..keterujaan saya dengan korang!
Ape yang teruja sangat???
Ok semalam telah berlangsung nya exclusive meeting @ WIM …

Terlalu banyak ilmu yang dicurakan kepada kami..
Hari sabut: pergi kelas
Hari ahad join meeting…. Ehehe.. pengalaman yang sangat menyeronokkan!
Bukan senang nak jumpa dengan mereka semua ni… semua busy ngan job masing2….
So.. bile dapat betemu dengan Hanis Haizi… saye x lepaskan peluang untuk bergambar dengan beliau….
Hanis Haizi...."mesti improve diri..."

"bizz ni boleh melatih kita menjadi orang yang penyabar"
memang betul... saya belajar menjadi lebih penyabar....


Beratur2 orang nak bergambar dengan beliau… SAYA SANGAT TERUJA! Tangan pun menggigil…. TERUJA SANGAT2!

with Hanis Haizi... bergambar dengan MY IDOL!




Hanis Haizi… beliau di ibaratkan seperti artis pada mata saya… she is my idol! “dalam hati..saya berkata.. “saya nak jadi macam Hanis Haizi… NAK…SANGAT!”

wth my bizz partner.... Farah Hanan.... 

So.. kalau u all nak jadi macam beliau…n other CDM…
Feel free to contact me… kita Berjaya sama2…
O14-8189205
nana_asumi87@yahoo.com

aina hamdan

No comments:

Post a Comment