Thursday 9 February 2012

PACKAGE TERKINI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum
Nǐ hǎo.....
annyeonghaseyo ...
heheh.. tiba2 nak speaking Chinese n korea….
Bukan ape…. Bila dah belajar.. n x practik.. mesti lupa punya.
& sekarang ni… nak practice semula…
Bukan ape. Untuk persediaan…
Ok.. ingat tak post saye yang terdahulu..(a few day b4)?
Dapat sms dari kawan saya….n sms tersebut membuatkan saya teruja..
Keterujan saya ni.. saya nak kongsi dengan you all ..
Ø Tubuh sihat dan cantik
Ø RM 4500.00
Ø Melancong (pakej china & banyak lagi)
Ø Penginapan & penerbangan (free)

Cepat2… rebut peluang ni…
Peluang sangat terhad…. Siapa cepat..dia yang dapat..
Hubungi saya :                 014-8189205
nana_asumi87@yahoo.com (pm kat fb pun boleh)
                                love: aina hamdan

No comments:

Post a Comment